onsdag 11 april 2012

Tisdag efter påsk....

och ja, påsken har varit mycket lugn. Ingen annan blev magsjuk tack och lov! Utan vi fick en helt fantastisk påsk. Vi var en vända till Föglö och fikade lite med alla troll och det tyckte dom var sååå kul. Sen har vi umgåtts och haft trevlig samvaro vid tvn flera kvällar. Ville inte alls att dom skulle åka härifrån =( Det vill jag ju inte annars heller, men dom har varit så otroligt snälla och rara. För ibland är dom mer vilda än tama och då är det skönt att få andas ut lite emellan ;)

Idag har vi varit med minstingen på UL av hennes skalle och allt ser HELT NORMALT ut! Men det visste jag ju redan =) Har inte alls varit orolig. Men nu vet vi iaf helt säkert. Min lilla skrutta <3

Ikväll blir det bio för mig och sambon! Härliga tider!!! När gjorde han och jag nåt tillsammans senast? Farmor och farfar kommer hit och är barnvakt. Filmen börjar först kl 20 och då är det ju typ läggdags för lillfisen så då är det enklast att va här!

Inga kommentarer: