lördag 23 februari 2013

dags för byte

japp, byter blogg till wordpress...

10 kommentarer:

Åsa sa...

Varför det? Är det bättre att blogag där? Ibland tänker jag att ja ska byta också, emn är så trög och orkar inte lära mej allt på nytt :)

Babyboom sa...

Jag har denna blogg till en annan mail än va jag har till mobilen. en gammal mail alltså... så jag kan int blogg via appen så d blir så jäkla bakvänt. men byter jag kan jag koppla bloggen å appen till rätt mail. surfar i stort sett bara från mobilen. hoppas du förstod Åsa :)

Caroline sa...

Jag vill hänga med dit :)

Unknown sa...

Jag vill också hänga med dit :)

Fanni sa...

Jamenjamen, jag vill oxå va me! :)

Allex sa...

Jag med :)

Linda sa...

Och jag med! :-)

Erica L sa...

o jaaa :)

Anonym sa...

Hej Alexandra ! När vände sig dina barn i magen med huvudet ner ? I vilken vecka?

Anonym sa...

You can certainly see your skills within the article you write.
The world hopes for even more passionate writers like you who aren't afraid to say how they believe. Always go after your heart.

Check out my web page :: solavei