lördag 16 februari 2013

Första dagen

ensam me småttingarna efter sambons pappaledighet. Hade väntat mig ett liter kaos då jag under 3 veckors tid till 80% bara ha behövt engagera mig i amning typ... Han började iaf 10.30 men jag steg upp lite efter 7 me tösen, lilleman slumra vidare. När T åkte så sov tösen en kort fm-lur. Hon vakna å jag gav henne gröt m.m. Sen va d full fart på henne. Men hon ha pysslat på å grejat nör jag ammat, å ibland kommit å pussat på bebbe :) När hon sku sova på em så sov lilleman faktist djuot så jag kunde vagga syrran till sömns ute i vagnen. Så jag ha fått i alla mat å fått rent på dom.
Fick även testas på å natta tös på kvällen medan T va efter min bil till verkstaden. Tog under 30 min! Å gjorde då på annat sätt än hon e van me eftersom brorsan behaga va vaken samtidigt. Så jag e lite i chock att jag har både humör å nerver där d ska va ;) Men imorgon e en annan dag å vem vet va som händer då.

Å Lilleman ha ju faktist blivit tilldelad ett namn nu... D blev Timmie! Efter mycket letande å velande å vi känner oss mycket nöjda.
Så... d va lite från mig igen.

Inga kommentarer: