onsdag 20 februari 2013

Lyckligt lottad

Ja, ibland har jag sånna där dagar man blir klyschig å sentimental. Idag e en sån dag... känner mig lyckligt lottad över d jag har. 4 friska härliga ungar, en väldigt snäll å hjälpsam sambo, hälsa å nära å kära å så... Trots sömnbrist pga konstant amning så kan d kännas bra ibland ;) mornarna e tröga men sen rullar dagarna på bara. Men hittills e vi utan magknip å allmänna gnäll/skrikperioder.
Passar på å skriva detta inlägg nu eftersom känslan imorgon kan va nån helt annat.

3 kommentarer:

Linda sa...

Så därn känsla kan jag oxå få nu. Så lycklig och glad för det man har! Ingen "jag längtar till.." utan bara trivs i nuet! De e nog första gången i mitt liv! :)

Skönt att allt rullar på och att ni får må bra! :)

Sus sa...

Va härligt!

Altin sa...

Gäller att ta till vara på de dagar man verkligen känner så =) lätt att glömma bort ibland hur bra man faktiskt har det.